کوچینگ مجازی چیست؟

کوچینگ مجازی چیست؟
جلسات کوچینگ مجازی در بستر دیجیتال انجام می‌شود، اما هدایت و راهنمایی همچنان توسط یک فرد حقیقی صورت می‌گیرد. تخصص، تجربه و رویکرد کوچ در این روش تأثیر بسزایی در اثربخشی فرایند دارد.
ادامه مطلب

روانشناسی کوچینگ چیست؟

روانشناسی کوچینگ چیست؟
کوچینگ صنعتی رو به رشد در دنیاست و کمک گرفتن از یک کوچ در زمینه های مختلف به یکی از مراحل رسیدن به پیشرفت در کسب و کار و رشد فردی تبدیل شده است. کوچینگ در حوزه های مختلفی به کمک متخصصان آمده است.
ادامه مطلب

تکنیک های کوچینگ

تکنیک های کوچینگ
تکنیک های کوچینگ را که اغلب در جلسات کوچینگ استفاده می شود را در اینجا مورد بررسی قرار خواهیم داد. بکار بردن آنها می تواند موجب تمایز و نقطه قوت کاری شما باشد.
ادامه مطلب

کوچ کیست؟

کوچ کیست؟
معنی کوچ به انگلیسی که از کلمه Coach می آید در فارسی واژه معادل دقیقی ندارد و به آن کوچ گفته می شود. در ساده ترین تعریف می توان کوچ را کسی معرفی کرد که به دیگران کمک میکند که توانمند بشوند. احتمالا مشاغل دیگری هم میشناسیم که شبیه این کار را انجام میدهند.
ادامه مطلب

مدل GROW در کوچینگ چیست؟

مدل GROW در کوچینگ چیست؟
مدل GROW در کوچینگ یکی از پرکاربردترین و مؤثرترین روش‌ها برای توسعه فردی و حرفه‌ای است. این مدل با ساختاری ساده و قابل فهم، به افراد کمک می‌کند تا اهداف خود را تعریف کرده و به آنها دست یابند. در این مقاله، به بررسی جامع مدل کوچینگ GROW می‌پردازیم و نکات کلیدی برای استفاده از آن را مطرح می‌کنیم.     مدل GROW چیست؟ مدل گرو GROW مدلی ساده و …
ادامه مطلب

کوچینگ ثروت چیست؟

کوچینگ ثروت چیست؟
کوچینگ ثروت چیست؟ کوچینگ ثروت فقط با پول سر وکار ندارد و باید توجه داشت که مفهوم ثروت خیلی فراتر از پول است. در واقع کوچینگ ثروت با جنبه های روحی و روانی پول سر و کار دارد.
ادامه مطلب

خرید دوره کوچینگ

خرید دوره کوچینگ
از آنجایی که تقاضا برای کوچهای ماهر همچنان در حال افزایش است، انتخاب و خرید دوره کوچینگ مناسب به یک تصمیم مهم تبدیل می شود. برای تصمیم گیری درست باید با انواع روشهای آموزش کوچینگ و معیارهایی که باید برای یک دوره ایده آل در نظر بگیرید، آشنایی داشته باشید.
ادامه مطلب

نقش کوچینگ در توانمندسازی زنان

نقش کوچینگ در توانمندسازی زنان
در سالهای اخیر شاهد شهرت چهره های بسیار موفق از زنان ایرانی در سطوح بین المللی بوده ایم. اما متاسفانه با وجود پتانسیل بسیار بالایی که در زنان ایرانی وجود دارد تعداد زنان موفق ایرانی نسبت به مردان پایین تر است. در این مقاله به نقش کوچینگ در توانمندسازی زنان پرداختیم.
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

کتاب رایگان
​​​​​​​همه چیز درباره کوچینگ

امروز رایگان است کلیک کنید
سبد خرید