دوره برندسازی شخصی

دوره برندسازی شخصی

منظور ما از برند شخصی چیست؟ برندسازی شخصی چیست و تاثیر برندسازی شخصی در رشد کسب و کار و افزایش درآمد چگونه است؟ این مقاله به این سوالات مهم پاسخ می دهد. برند شخصی یعنی قول منحصر به فردی که به بازار می دهیم. مثلا برند شخصی یک مشاور املاک می تواند این باشد که مشاور دلسوز است که همیشه دردسترس است و پاسخگوی سوالات مشتری است. یا برند شخصی یک متخصص زیبایی می تواند این باشد که دانش به روز دارد و از دستگاههای سوئیسی و آلمانی درجه یک استفاده می کند. یا برند شخصی یک بیزینس کوچ می تواند این باشد که مدرک معتبر بین المللی دارد و سابقه 20 ساله در زمینه فعالیت در سازمانها و کمک به کسب و کارها برای رشد فروش دارد.

 

افراد موفق برند شخصی خود را به دقت تبیین می کنند، آن را به بازار هدف خود اعلام می نمایند و از این طریق کسب و کار خود را توسعه می دهند. از زمان بوجود آمدن اصطلاح برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ نزدیک به دو دهه است که گذشته است. اما در چند سال اخیر به موضوعی مهم و قابل توجه در بین صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. در واقع می توان گفت که با افزایش شبکه های اجتماعی و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، توجه به این حوزه نیز افزایش چشمگیری داشته است. موضوع دیگری که در تمایل به ساخت برند سازی شخصی قابل توجه است این است که امروزه تبدیل شدن به یک برند شخصی شناخته شده مانند گذشته پرهزینه و دشوار نیست. بنابراین امروزه یافتن یک دوره برندسازی شخصی (دوره بیزینس کوچینگ) و یادگیری مفاهیم و راهکارهای آن میتواند به شما در ایجاد برند شخصی تان کمک کند.

 

دوره آموزشی برندسازی شخصی به درد چه کسانی میخورد؟

 

دوره آموزشی برندسازی شخصی به درد چه کسانی میخورد

برندینگ مختص شرکت ها و کمپانی ها بزرگ نیست. بلکه افرادی که در حوزه های تخصصی خود حرفه ای هستند با برندسازی شخصی، موفقیت شغلی و حضور خود در صنعتشان را تداوم می بخشند. البته شبکه های اجتماعی نحوه تعامل و تجارت را بسیار دگرگون ساخته است و این عامل نیز سبب شده که برندسازی شخصی برای افراد و شرکت های کوچک نیز قابل دستیابی باشد. البته اگر از رسانه های اجتماعی آنلاین دور هستید، تا کنون این فرصت را از دست داده اید. تام پیترز به عنوان اولین کسی که اصطلاح برند شخصی را استفاده کرده است در سال 1997 با تاکید بر برند سازی شخصی می گوید که دنیای امروز دنیای برندسازی است و مهم ترین کاربرد برندسازی شخصی را رشد و پیروزی در دنیای کسب و کار می داند.

 

البته برندسازی یک مهارت پیچیده است که برای ایجاد و تداوم آن باید آموزش دیده باشید و از تجربیات افراد فعال در این حوزه استفاده نمایید. یکی از نمونه ها، برندسازی شرکت اپل است که خود را به طوری معرفی کرده که به مشتریان خود می گوید محصولات ما شبیه دیگر محصولات موجود در بازار نیست. یا برند نایک که به شما میگوید که (فقط انجامش بده) و بر روی قدرت و عملکرد تاکید می کند. برندسازی شخصی نیز به همین شکل کار میکند. برند شما، تنها تصویر شما نیست بلکه روایت و موقعیت شما از صنعتی که در آن فعال هستید است و ارزش ها و باورهای شما را به مخاطبان معرفی میکند. کارآفرینان و حرفه ای ها از برند خود به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کنند. نکته ی اصلی این است برند شخصی شما اصالت داشته باشد یعنی باید بیانی واقعی از آنچه هستید باشد. در ادامه این مقاله در این رابطه بیشتر توضیحات خواهیم داد.

 

اهمیت برندسازی شخصی

 

اهمیت برندسازی شخصی

هنگامی که مردم نام شما را می شنوند باید فورا ویژگی ها و ارزش هایی که شما در بازار آنها را ارائه می دهید به خاطر بیاورند. این موضوع برای کارآفرینان، متخصصان و مدیرانی که می خواهند در یک بازار پر از رقیب شناخته شوند و خود را به عنوان لیدر بازار معرفی کند، بسیار مهم است. اهمیت های برندسازی شخصی را به صورت خلاصه می توان به صورت موارد زیر معرفی کرد:
 

  • برند شخصی از شما یک تصویر ذهنی در مخاطبان ایجاد میکند و به این صورت راحت تر می توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
  • اگر برندینگ به صورت اصولی و حرفه ای ایجاد شده باشد دیگر به دنبال مشتریان مناسب خود نخواهید دوید چرا که مشتریان به سراغ شما خواهند آمد و از این بخش زیادی از هزینه های بازاریابی شما کاهش میابد.
  • برند سازی میتواند شما را در میان رقیبان شما که خدمات مشابه را ارائه میدهند متمایز کنند. به طور مثال در حوزه آموزش ممکن است از لحاظ تحصیلات و مدارک تحصیلی، افراد زیادی با شما مشابه باشند، ولی در این وضعیت برندینگ می تواند شما را از دیگران متمایز کند.
  • به عنوان آخرین ویژگی میتوان گفت با برندسازی شخصی می توانید خدمات و محصولات خود را با قیمت بالاتری و در سطح بالاتر به مشتریان خود ارائه دهید. این عامل مستقیما باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

 

چه مهارت هایی در دوره برندسازی شخصی آموزش داده می شود؟

 

چه مهارت هایی در دوره برندسازی شخصی آموزش داده می شود

فرقی نمیکند که در اول راه ایجاد کسب و کار خود هستید یا اینکه سالها در بازار حضور داشته اید، در هر صورت باید موارد زیر را برای برند سازی کسب و کار خود پیاده سازی کنید:
 

+ شناسایی اینکه چه روشهای بازاریابی در بازار وجود دارند و کدامیک از آنها در ایران و جهان کارآمد است.

+بازار هدف خود را پیدا کنید و تخصص های مورد نیاز را برای آن بکار بگیرید.

+ تعداد دنبال کنندگان خود را در شبکه های اجتماعی بالا ببرید و تاثیر گذاری خود را برای فروش بیشتر و با سرعت بیشتر با استراتژی های مناسب استفاده کنید.

+ متدهای فروش را در شبکه های اجتماعی و فروش آنلاین افزایش دهید.

+  ترندهای بازاریابی و کانالهای فروش را شناسایی کنید.

+  فروش خود را با استفاده از روش های اخلاقی و حرفه ای بالا ببرید و با صداقت و جلب اعتماد روشهای فورش موثر را پیاده کنید.

+ روشهای تولید محتوا در فضای اینترنت را برای رشد برند خود استفاده کنید.

+ روشهای اکتشافی و خلاقانه را برای جذب مخاطبان خود را از طریق ارائه خدمات رایگان پیدا کنید.

+ با برگزاری ایونت ها و رویدادهای برنامه ریزی شده درآمدهای بسیار بالا کسب کنید.

+  از امکانات آنلاین جهت نمایش لایو در شبکه های مجازی و وبینارها استفاده کنید و روشهای استفاده و بهره بردن از آنها را یاد بگیرید.

+ روش های شناسایی مشتریانی که پتانسیل بالا دارند و حاضرند مبالغ خوبی بابت محصولات و خدمات شما بپردازند را استفاده کنید.

+ تکنیک ها و مهارت هایی که تاثیر آنها در شبکه های اجتماعی ثابت شده است را برای افزایش مخاطبان استفاده کنید.

+ چگونه و کجا برای تبلیغ بیزینس شما بهتر است؟

+ آشنایی با روش های سنتی بازاریابی و اینکه کدامیک برای کسب وکار شما می تواند موثر باشد.

+ روشهایی که می توانید وفاداری مشتریان خود را افزایش دهید.

با شرکت در دوره برندسازی شخصی می توانید مهارت هایی که در بالا به آنها اشاره شد فراگرفته و برای توسعه کسب وکار بکار ببندید. به طور خلاصه می توان گفت اگر برند شخصی تان را بسازید می توانید مشتری بیشتر بگیرید.

 

بهترین دوره پرسونال برندینگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

بهترین دوره پرسونال برندینگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد

هدف کاملا واضح است: مشتری بیشتر!

با شرکت در دوره های برندسازی شخصی می توانید:

1. برندسازی شخصی، بازاریابی آنلاین و رموز فروش موفق را یاد بگیرید و به دیگران یاد دهید.

2. مدرک معتبر بین المللی دریافت کنید و به کسب و کارهای کوچک و متوسط (خودتان یا دیگران) کمک کنید.

3. با این مدرک که مورد تایید فدراسیون جهانی کوچینگ ICF است، می توانید در همه جای دنیا فعالیت کنید و از اعتباری که ناشی از ICF  است، بهره مند گردید.

 

ویژگی های دوره برندسازی شخصی دکتر شهاب اناری

مدرک بین المللی از North Star Success کانادا که مورد تایید فدراسیون جهانی کوچینگ  ICF است .

گارانتی رضایت از دوره: تا 14 روز پس از شروع دوره در صورت عدم تمایل به ادامه دادن آن بدون هیچ ریسکی می توانید تمام هزینه دوره کوچینگ که پرداخت نموده اید پس بگیرید.

این یک دوره منحصر به فرد در استاندارد اول جهانی است:

  • این دوره به طور تخصصی برای افرادی طراحی شده که به دنبال مشتری بیشتر هستند و می خواهند از دانش و مهارتشان درآمد کسب کنند.
  • همچنین در دوره برندسازی شخصی دانش پذیران یاد می گیرند که به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک کنند که رشد پیدا کنند و از این طریق بتوانند کسب درآمد داشته باشند.
  • در انتهای این دوره، فارغ التحصیلان، مدرک Advanced Business Coaching مورد تایید ICF با لوگوی فدراسیون جهانی کوچینگ از شرکت نورث استار ساکسس کانادا می گیرند.
  •  نتایج تمامی راهکارها و آموزشها ثابت شده است: هم در ایران و هم خارج از ایران. دانش پذیران در دوره بیزینس کوچینگ مستقیما با دکتر شهاب اناری مدرس اصلی این دوره ارتباط خواهند داشت.
  • کیفیت آموزش و پشتیبانی این دوره در سطح اول جهانی و متفاوت از دوره های مشابه موجود است.

 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها

​به هزاران فارسی زبان دیگر بپیوندید. هفته ای یک ایمیل آموزشی کوتاه و مفید دریافت کنید که خواندنش پنج دقیقه بیشتر طول نمی کشد. برای دسترسی رایگان، فرم زیر را پر کنید.

دیگر نوشته‌ها

کتاب رایگان
​​​​​​​همه چیز درباره کوچینگ

امروز رایگان است کلیک کنید
سبد خرید